tisdag 5 maj 2009

En heldag i yogans tecken




Min träningsvecka blir lite komprimerad den här veckan. På fredag jobbar jag hela dagen, kvällen och lite av natten och på lördag kväll har älsklingen och jag inflyttningsfest -följd; ingen träning på söndag heller. Men, hela lördagen ska faktiskt fyllas av träning, om än inte sorten jag vanligtvis ägnar flera timmar åt.

På lördag anordnar mitt gym en inspirationsdag i yoga. Under dagen kommer vi få testa på flera olika sorters yoga, lyssna på föreläsningar om yogans historia samt ta emot tips i yoga teknik.

Såhär spännande ser schemat för dagen ut:
9.00-10.15 Meditation + Kundalini Yoga
10.30-11.45 Föreläsning Yogisk Historia + BodyBalance
12.00-13.15 Yoga Teknik
13.30-14.45 Föreläsning Leva Yogiskt & Anusara Yoga
15.00-16.15 Anusara Yoga Temaklass
16.30-17.45 Hot Yoga

Jag ser verkligen fram emot att få fördjupa mig i yoga, som jag de senaste månaderna verkligen har förälskat mig i. Dessvärre hinner jag inte delta i Hot Yogan, men det kanske är lika bra för all brun utan sol jag kommer smörja in mig med inför festen skulle ändå runnit av mig där, haha. Men åh så harmonisk jag kommer att vara på festen sen!

4 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

jag kanske kan köra hot yogan i ditt ställe?! :D

Susanna sa...

Ja det får du gärna. Vi gör en kupp och säger inte till Jim, så slipper du betala något ;)

Anna sa...

Oj! Det låter riktigt roligt!

Silverscreen sa...

Åh, låter väldigt spännande :)