torsdag 4 december 2008

Förberedelse inför långpass

  • Klippa tånaglarna
  • Äta och dricka!
  • Fläta håret
  • Blanda sportdryck
  • Ladda mp3:n
  • Dricka lite kaffe
  • Blanda gainern till efter passet
  • På med pulsband och klocka (som iof inte startar men som ändå visar pulsen så jag ser lite hur jag ligger till)
  • Plåstra om hälarna

Nu bär det snart av!

(Långpass i min värld innebär ju dock runt 13 km, vilket kanske inte är så mycket för er supermänniskor, men det är mycket för mig!)

3 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Lycka till! Och det är visst mycket! Man ska bara jämföra sig med sig själv ju! (hrm.. försöka iaf :P)

Susanna sa...

Ja, man ska ju försöka med det. Eller som Linus sa: Hur många av folket du känner, träningsbloggare borträknade, skulle faktiskt ge sig ut och springa över en mil? Det är inte många det. Ingen utom jag faktiskt :D

Löpning & Livet sa...

precis! vilken klok man :) Du är superduktig! och rätt som det är är du också uppe i 20km.. säkert redan i vår/sommar!