måndag 8 december 2008

Det är inte rättvist!

Efter en fantastiskt julig kväll på Liseberg i lördags började jag känna mig lite konstig i halsen. När vi kom hem bäddade jag ner mig, och valde att äta müsli och avokadomacka istället för den fudge vi köpt (det är inte vanligt!) och sov sedan över tio timmar. Men det hjälpte inte. I söndags vaknade jag förkyld. Igen. Det är faktiskt bara två månader sedan sist! Väldigt frustrerande och orättvist. Jag var såklart tvungen att ställa in spinningen med Andréa (trots att jag faktiskt drömde att hon kom med det osannolika uttalandet att "det inte är farligt att få upp pulsen när man är förkyld).

Top 6 i BodyFitenss +163. Jag gillar trean mest!
Bild: Jonas Lundberg

Fitnessfestivalen orkade jag dock gå på, och så roligt det var! Dels tycker jag att det är oerhört inspirerande att människorna som står på scen. Se alla muskler de kämpat för att få fram. Särskillt kul tycker jag det är med BodyFitness tjejerna eftersom det är dem jag kan relatera till bäst. Sen var det också jättekul att mingla omkring på mässan och möta massvis med kända ansikten - jag gick flera varv och bara njöt :)

Jaha, idag tillåter väl min huvudvärk mig knappt att lämna soffan, tur i oturen att jag är ledig, men usch så segt att vara förkyld, igen!

1 kommentar:

Löpning & Livet sa...

Stackare.. Men tänk på att vi ska baka imorn :) Kul den där drömmen föresten :D