torsdag 13 november 2008

Vila

Idag har jag vilodag. Inte ens cykel till jobbet blev det. Jag ska bli starkare och mer vältränad förstår ni! Det känns riktigt bra att vila idag, för det känns i kroppen att jag tränat hårt de senaste dagarna. Först Challengen i måndags som gav riktiga pulstoppar och som frestade på muskler lite här och var. Sedan ryggstyrka i tisdags med nya övningar som tog där de skulle, och cykel tur och retur jobbet. Och så igår, BodyStep som vässade både min kondition och mina muskler i ben och rumpa.

Vet ni förresten, jag är sur över en grej. I tisdags då jag skulle lämna gymmet var mina stövlar borta. Något svin måste ha tagit dem! Det är ju inte direkt så att man råkar få på sig ett par helt andra stövlar än sina egna utan att märka det. Riktigt tråkigt! Nu kommer jag aldrig lämna skor obevakade igen...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sånt där är så himla tråkigt när det händer. Har inte Almedal en kamera där? Om filmerna sparas kanske dom kan kolla vem som snodde dina skor. I omklädningsrum går ju inte det att kontrollera då det inte kan vara några kameror där. Innan jag började jobba på Sportlife och var vanlig medlem så var jag och en kollega och testade på Box på City. Det slutade med att min mobil och 400 kr var borta från det uppbrutna skåpet. Tjuven hade dock glömt att ta mina nyuthämtade Rikskuponger till ett värde av 800 kr som fanns tillsammans med pengarna. Dum jävla tjuv! Det känns skönt att ha ett helt personalrum att uttnyttja på varje gym man kommer till. Du får bli instruktör så slipper du gömma stövlarna under stepbrädan ;)

Löpning & Livet sa...

Nä fan vad tråkigt!! Fattar inte hur folk kan göra sådär!!

Susanna sa...

River - Ja!
Någon kamera här de nog inte, eller de har iaf inte erbjudit mig att se filmen ;) Jag får väl också bli instruktör då så att jag får ett eget skåp :D

Andréa - Inte jag heller! Vem vill ha begagnade stövlar...?