torsdag 20 november 2008

Torsdag 20/11: Styrka


Stort fan av fria vikter som jag är bestämde jag mig för att göra tvärtemot idag, att variera mig genom att använda maskiner till att träna armar och axlar. Det var roligt! Kul att känna hur musklerna fick användas lite annorlunda, och faktiskt ganska skönt att få slippa tänka en stund, bara få följa med i maskinernas rörelsebanor.

Idag gjorde jag mitt tionde arbetspass på tio dagar. Phew! Nu är jag ledig imorgon och hela helgen. Skönt!! Det ska utnyttjas. En löptur står på schemat imorgon, förhoppningsvis i strålande solsken. Imorgonkväll kommer Andréa hit så att vi kan dricka rödvin och prata om alltmöjligt, och på lördag åker jag iväg till en annan vän i Sköve. Härligt med långhelg!

5 kommentarer:

Anonym sa...

oj vad snygg

Susanna sa...

Someone like me - Ja verkligen! Pauline Nordin, så snygg.

Löpning & Livet sa...

ja.. det där vinet och ditt sällskap är välbehövligt! :)

Felicitas sa...

Hehe.. Jag sjöng med Pauline när jag var yngre. :) Hon är väldigt duktig på att sjunga, en oanad talang! :)

Susanna sa...

Andréa - Ja verkligen!

Felicitas - Haha, jasså? Det var lite oväntat... :)