söndag 16 november 2008

Motvind




























Det blåste friskt när jag satte mig på cykeln 07.05 imorse. Molnen låg täta och regnkläderna sattes för säkerhet skull på.

Efter ett par minuter kunde jag konstatera att jag hade stark motvind, och fick lägga på ett kol för att komma fram till jobbet i tid. Låren brände och svetten bröt ut. Inte träning...? Jodå.

Jag har lite skön träningsvärk i biceps, triceps, baksida axel och rygg. Inte riktigt så mycket träningsvärk som jag skulle önskat, men lite grann i alla fall.


Förresten är det inte fy skam att cykla till och från jobbet när man bor som jag bor. Jag får nämligen nöjet att alldeles gratis fyllas av mysig julstämning varje morgon och kväll.


Jul på Liseberg

2 kommentarer:

Erika sa...

Oj vilken julig bild! Jag som är galen i jul skulle inte misstycka att se det du ser varje dag :)

Här har snön kommit, det ger i alla fall liiite julkänsla.

By the way, vad kostar det att gå på NikeWoman?

Susanna sa...

Jag känner detsamma, älskar allt som hör julen till :)

Det kostar 2000 att gå på nikewoman, men då ingår ett par inneträningsskor för 1000 (och det måste man ju ändå köpa nya typ varje år, så egentligen kostar det bara 1000 kr. Gå in och läs om instruktörerna och passen så är du såld!)