söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans

Jag fick en fantastisk och efterlängtad present idag! Sambon hade flaggat för att han skulle köpa något lite större än vanligt till idag då han klantat sig ett par gånger på sistone, men jag hade inte kunnats hoppas på en sådan perfekt Susannapresent.

En alldeles egen juicer!


Smakerna på apelsin och äppeljuice genomgår en revolution då man pressar dem själv. Framförallt smaken av äppeljuice blir en aha-upplevelse, juicen smakar liksom precis som äpplet smakar, fast mycket mer koncentrerat. Wonderful!

Jag har även testat morotsjuice idag. Det smakade precis som att dricka rivna morötter. Inte så gott... Jag får väl börja experimentera mig fram mot att ha i en mindre mängd av nyttiga men inte så goda ingredienser, men låta någon godare smak ta överhanden. Det ska bli ett spännande experimenterande.

Nu ikväll lämnade vi Småland och den här lurvbollen för den här gången. Innan vi åkte hanns det dock med ytterligare ett träningspass, som jag nog får skriva om imorgon istället. Nu väntar sängen... och ja, nu ska jag dra mina träningsvärksfyllda ben dit :)

9 kommentarer:

House Of .... sa...

det var du värd, en fin present!! =)

Tack finaste tjejen!

stor kram

Miranda sa...

Men åh, en sån vill jag också ha, vilken bra sambo!

Träningsglädje sa...

åååååå jag vill också ha en juuuuicer!!!!!!!!

Mikkan sa...

Yay, precis en sådan som jag har! En favvo är att kasta I päron & mynta och sen mixa den juicen med melon! Testa att blanda ut morötterna med t ex apelsin och ingefära så blir det toppenfint!

Fitnesscoachen sa...

Vilken bra present!

Sofie RW sa...

Vilken söt luddboll. Och trevlig present. Du har säkert varit (och är) en toppen flickvän!

Cizzi sa...

Välkommen in i juice-träsket ;)

Cissi sa...

En sån fick jag i julklapp!
Det absolut godaste jag tycker är att blanda ett par morötter, 1-2 apelsiner och ett par äpplen mmmm så gott :D

H C Barregren sa...

Den har jag också. Den är superbra :-)