söndag 29 juni 2008

Min mage

Stannade till vid gymmet efter jobbet och körde ett intensivt benpass. Hade 30 minuter på mig innan stängning, så det blev hårt och tungt. Nice. Blev så arg på mig själv för att jag inte tränat ben på evigheter, att jag höjde vikterna i alla övningar. Nu kan jag knappt gå...

Jag måste förresten bara få vara lite stolt. Min mage har alltid varit den kroppsdel jag varit minst nöjd med, den har liksom bara suttit där som en klump. Men nu när jag börjat träna mage lite mer händer det grejer. Kolla här:


Wohoo!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Ser bra ut!

Felicitas sa...

Bra jobb pinglan!! :D

Löpning & Livet sa...

coolt :)

Anonym sa...

Härligt! ser ut som en sån där mage man drömmer om ;D

House Of .... sa...

tack, men jag HAR sökt profesionell hjälp.....

Sofy sa...

Verkligen. Woho!

House Of .... sa...

och trist att mitt bloggande inte åpassar din smak....

Susanna sa...

j- Tack!

Felicitas - =D

Andréa - Ja lite coolt är det!

Sofia - M, och lite drömmer jag fortfarande, för det är bara på morgonen och i visst ljus som den ser ut så =)

Ingela - Jag gillar visst din blogg, jag önskar bara att du skulle få må lite bättre.

Sofy - Hihi :)

Erika sa...

NICE! Det är skönt att du nu kan lämna "jag-tycker-inte-om-en-viss-kroppsdel"-tänket bakom dig!

Silverscreen sa...

Åh, snyggt! :D Japp, löppassen tror jag kan bli riktigt bra denna vecka. Målet är ju en lika snygg mage som din och då krävs det lite konditionsträning! Kram

Susanna sa...

Erika - Ja det är gott. Och jag ska antstränga mig så mycket jag kan för att inte nu istället hitta något annat att störa mig på :)

Silverscreen - Tack! Jag tror faktistk att det är löpningen som har hjälpt mig förlora lite fett kring magen, så det verkar vara en extremt effektiv träningsform.