tisdag 17 juni 2008

Jag behöver Anna!

Precis hemkommen från en underbar semester. Det har varit en helt fantastisk vecka, och jag ska lägga upp en längre redogörelse med massor av bilder senare. En sak har dock varit mindre fantastisk... ryggen. Trots att jag fixade till den samma dag som jag åkte dröjde det bara halva veckan innan den började göra riktigt ont igen. Jag behöver en mer bestående lösning, kiropraktiken fungerar uppenbarligen inte för mig. Nu har jag hållt på och behandlats i ett år, allt från en gång i veckan till en gång i månaden men det har inte blivit bättre, trots att jag i enighet med kiropraktors rekomendationer tränat upp styrkan i både rygg och mage. Jag kan inte hålla på att ha så här ont, och att lägga så mycket pengar på en ohållbar quick fix.

Jag behöver en Anna. Om det är vad som krävs kommer jag att åka upp till Stockholm över dagen bara för att träffa någon som kan hjälpa mig. Allra bäst vore dock om hon kunde rekomendera någon i Göteborgstrakten jag kunde besöka. Skulle någon av er lyckliga människor som blivit hjälpta av henne vilja uppge hennes kontaktuppgifter?

5 kommentarer:

Felicitas sa...

Anna Frohm, jobbar på Mera Hälsa. 08-6123310

Du kan ju alltid prata med henne, hon har kanske tips på någon duktig i Gbg?!

Så himla tråkigt att behöva ha ont! :( Hoppas att det löser sig!

Löpning & Livet sa...

Uach vad jobbigt! jag är glad att jag slipper sånt (peppar peppar..) Tyvärr vet jag ingen bra sjukgymnast, jag har aldrig behövt anlita någon och så hoppas jag det förblir! Hur var semstern annars då? Snart dags för en latte också ;)

Susanna sa...

Felicitas - Åh tack ska du ha! Ska ringa och höra med henne i morgon.

Andréa - Yeah it sucks. Men hoppas på att det blir bättre av mirakelkvinnan. Ska för övrigt skriva en lång post om semestern snarast möjligt. Och jag tycker absolut det är dags för latte! Är lite lite i Gbg de närmsta veckorna bara, men jag hör av mig när jag är i krokarna igen!

Sofy sa...

Åh vännen, fy vad trist!!! Hoppas verkligen att det kan ge nåt att få tips och råd. Kram

Susanna sa...

Ja, jag ska försöka leta upp någon. Tack för din omtanke :)