söndag 22 juni 2008

Semestern i bilder

Jag hör "Du är vad du äter"-rösten mala:

Otaliga glassar
Massor av kinderchoklad
2 kakor vit choklad
Hamburgare
Vitlöksbröd
Frukostbuffé med rostat bröd, smör, marmelad och ost. Bacon och bakverk.
2 Irish Coffees
Äppelpaj med glass
Rött vin

Men också:
3 löppass (60, 55 respektive 45 minuter)
3 powerwalks (65, 40 respektive 35 minuter)
2 st 30 minuters styrkepass (främst för att förebygga ryggont)
Frukostbuffé bestående av grovt bröd med kalkon, müsli med valnötter.
Kyckling och bakad potatis
Färsk tonfisk med ris
Kycklingsallad
Seafood sallad
Tonfisksallad
Sushi i världsklass

Här följer lite bilder från resan, utan inbördes ordning...











5 kommentarer:

Anonym sa...

Wow det ser tokhärligt ut! Jag fattar att ni hade det himla bra... Och vad det gäller din kost på semestern tycker jag att du skött dig utmärkt i jämförelse med mig... Jag och Johan käkade nutella med sked bland annat...hahaha.
Kramar!

Puma sa...

man måste få blanda gott och onyttigt ibland. :-) ni verkar ha haft det supermysigt - och tack snälla för dina gulliga kommentar hos mig.

Susanna sa...

Julia - Skönt att höra att jag inte är ensam om att släppa allt tänk på nyttig mat ibland :)

Puma - Ja det måste man nog. Det svåra är att börja äta nyttigt igen bara, det onyttiga är lite för gott ibland.

Erika sa...

Oj oj oj vad ni verkar ha haft det bra. Klart du får käka gott på semestern, när ska man annars unna sig? :)

Anonym sa...

Ahhhh! Ska vi byta :o)????