måndag 2 november 2009

Snart Nike

Fick just ett skönklingande mail från Nike och blev påmind om att man kan börja anmäla sig till konventet från och med onsdag. Som en liten teaser radades även årets nyheter upp, vilka är:

Ball Power, Fame & Victory, Dynamic Training, Powerstrip, Theatre Jazz, Ruffie, Thaiboxning, Acro Play Yoga, Caramel Core, Singing in the rain - The musical, Rocket Yoga, Aerobic VS Street Battle, Lyrical Dance, Guarda Yoga.

Oj så mycket som låter spännande! Längtar tills man kan läsa lite mer om klasserna och instruktörerna, men så mycket kan man ju veta redan som att det kommer bli väldigt svårt att välja!

16 kommentarer:

Mikkan sa...

Shit, låter ju fantastiskt! Vart anmäler man sig?!

Susanna sa...

På nikewomen.se, från och med onsdag. Antar att man kan läsa mer om klasserna från och med onsdag också. Så galet mycket kul att välja på, det som står där är nog knappt hälften + att det finns föreläsningar att gå på också :D

Cizzi sa...

Jag har skrivit ner dagen i min kalender och räknar ner! Snart får jag anmäla mig och välja och vraka bland klasserna =)

Fitnesscoachen sa...

Det är i Sthlm va?

Sofia sa...

Vad är ruffie?? Låter ju sjukt kul!!!

Susanna sa...

Cizzi - Ja det kommer bli fantastiskt. Kanske får se till att spinna åtminstone ett pass i år, så man kan heja på dig, för jag antar att det kommer vara där du håller till ;)

Fitnesscoachen - Yes. Du är från Göteborg också va? Om man är några stycken i en bil blir det ganska billigt att resa upp. Kan ju se lite längre fram om man vill samordna något kanske.

Sofia - Haha, ja! Jag har ingen aning om vad knappt några av grejerna är, men det låter ju nästan som "gruffie" :)

Löpning & Livet sa...

ajajajaj vad ont det gör i mitt hjärta!! jag kommer inte kunna läsa bloggar de närmaste 3 månaderna. jag vill inte höra ett ord till om det här nu, ok? :)

Sofia sa...

I know! Synd att det inte var nån gruffie i onsdags. Vi får hoppas på det nästa gång.

Susanna sa...

Andréa - Vi får se till att du också kommer dit, på ett eller annat sätt. Köp en trisslott!!

Sofia - Följ med!! Det är helt galet roilgt!!!

J sa...

Det gäller att vässa armbågarna så man får de klasser man vill! ;)

Anna sa...

Jag hoppas verkligen på att jag kan anmäla mig! Galet roligt!

Erika sa...

Klart att du också ska med Andréa!!
Vi löser det! =)

Och jag ställer upp med bil så alla som vill med från Göteborg är bara att hojta... (susanna du är redan inräknad =))

Vi får höras om vilka pass vi väljer sen...

Fitnesscoachen sa...

Ja, jag är från Gbg. Samåkning låter som ett bra alternativ, troligtvis kommer jag att vara uppbokad den helgen men jag ska verkligen försöka komma loss!

Pernilla "Nilla" Svensson sa...

Yay... vi får dansa i regnet tillsammans i alla fall! Du, jag och Carl Dyall (och några fler så klart *s*)

J sa...

Men nu ara du bokat ser jag. Jag skulle gärna vågat gå på några fler dansklasser, men jag har hört att de ska vara så svåra så jag fegade ur ;)2011 kanske

Lotta sa...

Oja!! Anmäld och betald! :) Det blir mest spinning, men även styrka, yoga/strech, dans och något mer..