torsdag 30 april 2009

Valborg

Det blev inte speciellt mycket till Valborgsfirande för min del då jag skulle upp och till jobbet tidigt imorse, men en lite speciell dag blev det i alla fall. Under eftermiddagen fixade pojkvännen och jag iordning i lägenheten, hängde upp tavlor och trixade. Små saker som gör stor skillnad för helhetsintrycket! Nästa lördag ska det mesta vara färdigt för då blir det inflyttningsfest. Lagom tills dess vågar jag nog också lägga ut lite före och efter bilder på hur det ser ut hemma :)


Igårkväll åkte mannen och jag in till centrum och strosade lite. Riktig sommarkänsla med värmen och allt folk som var ute. Dagen avslutades på bästa sätt på Heaven 23 med smarrig sallad, frisk Cosmopolitan och nervkittlande utsikt.

Idag har jag vilodag. Känner mig lite, lite stel i högervaden och ser till att stretcha så fort jag kommer åt. Imorgon är det nämligen dags för pass tre i min marathonträning, som jag numera har sällskap i. Kul!

3 kommentarer:

Sofy sa...

Kul med marathonsatsningen!!! och jag har längtat efter bilderna på lägenheten. Kram!

Malin sa...

Det kräver sina förberedelser att springa så långt. Framför allt måste man hitta motivationen... Vad smarrig salladen såg ut! Lät som du hade en skön kväll. Hoppas du får en fortsatt trevlig helg! :)

Susanna sa...

Sofy - Tack :D De kommer, de kommer... Måste bara städa lite först, haha.

Malin - Det ska bli intressant att få reda på vad man tänker när man springer så långt (länge). Du får inte avslöja det, haha!