söndag 5 april 2009

Återhämtningsmål i solen

Jag måste bara berätta om den underbara stunden jag hade efter att jag tränat igår. När jag lämnat gymmet var klockan kring lunch och det var varmt och soligt ute. Jag svängde förbi ett café och köpte med mig en latte och en chokladboll. Skyndade mig hem och in i duschen, svepte i gainer i farten och gick de hela 20 meterna från vår optimala lägenhet till ett glest skogs- och bergsområde. Satte mig i lä mot en klipphäll, fikade ochnjöt. Där i solen blev jag kvar i över en timme och efteråt var jag helt salig. Det var själavård det.

4 kommentarer:

Snorkkis sa...

Livskvalite´!

MarathonMia sa...

Det låter ju hur härligt som helst!

Cicci sa...

Åh vad mysigt! =)

Susanna sa...

Alla: Ja det var verkligen livskvalité. Blir helt lycklig när jag tänker tillbaka på det :)