onsdag 30 april 2008

Att sätta potatis...

... känns i baksida lår!

Förutom lite vardagsmotion blir det vila för mig idag. Känner mig lite slemmig i halsen och vill inte riskera att det förvärras inför helgen. Dessutom kanske det slinker ner ett par Cosmopolitans ikväll, och då är det ju bra om vätskebalansen är intakt ;)

Kurerade mig dessutom med en improviserad halvnyttig kaksmet. Hackade mandlar, smält 86% cholkad, kakao, olja, lite smör, lite fruktsocker och lite dinkelmjöl. Ihop med en kopp kaffe blev det hur gott som helst!

Nu hägrar spikmattan. Det gör inte lika ont att ligga på den längre. Bara några sekunders smärta innan det övergår till att bli en ganska behaglig stickande känsla. Dessutom känner jag mig så skönt avslappnad i ryggmusklerna efter att jag legat på den.

Ha en underbar Valborg!

1 kommentar:

Löpning & Livet sa...

Alltså, jag måste nog skaffa en sån där matta nu :) Trevlig valborg du med! Ses på fredag!! :D