lördag 12 april 2008

Bakis

Det är väl egentligen inte så svårt att lista ut. Om man cyklar 1,7 mil + styrketränar benen (totalt -1400 kcal) och några timmar senare dricker fem glas vin kommer man inte må bra dagen efter. Så nu mår jag kasst. Ont i huvudet och mår illa. Kunde inte ens hälla i mig mer än en halv proteindrink. Då står det inte rätt till.

Om någon timme när kompisen och jag kan äta ska vi gå till ett jättefint brunchställe som för 100 kronor erbjuder obegränsat med sushi, sallader, lax, pajer och massa mer. Hoppas jag mår bra snart...

3 kommentarer:

Löpning & Livet sa...

Usch din stackare! Var ett tag sen jag var bakis nu och jag saknar det inte!! Jag kanske kunde skicka resterna av min kladdkaka med ett bud hem till dig :)

Sofy sa...

tack för rapport om mattan sweetie!

Hoppas vrkligen du mådde bra nog för sushin, det är ju världens bästa!

kram

Susanna sa...

Andréa - ja kladdkakan hade suttit fint. Det fanns faktiskt kladdkaka på den där brunchbuffén, men jag höll mig till kaffe. Sen gick vi hem och sov några timmar till, haha

Sofy - det var så lite så. Jag har vairt bortrest i helgen så nu längtar jag faktiskt hem till att testa mattan lite mer. Även om det gör ont känns det välgörande... Kram kram