söndag 6 april 2008

Snabbuppdatering

Jag har varit utan dator några dygn nu, därav de dåliga uppdateringarna. Är nu hemma hos mina föräldrar där datorn är fem år gammal och tar en kvart att starta, så jag hoppas att ni har överseende med lite knappa inlägg. Dessutom händer så mycket här att datortiden är begränsad, och då ägnar jag hellre tiden åt att läsa om vad ni har för er :)

I torsdags tränade jag i alla fall armar vilket gick hur bra som helst. Dessutom var cykel äntligen lagad (punka) så jag fick en halvtimmes konditionsträning också. I fredags stod det rygg och intervaller på schemat. Ryggen krånglade dock lite så jag körde bara ett par ganska stabila övningar för att inte riskera att någonting hoppade fel igen. Intervallerna gick väldigt segt faktiskt. Cykelturen hem var heller ingen höjdare. Väl hemma följde yrsel och huvudvärk, trots påfyllningar av proteiner och kolhydrater.

På tal om protein, jag köpte världens godaste sådant i fredag. Dahlblads Whey Class + i månades smak hallon lakrits. Åh så gott det är! Det smakar verkligen både hallon och saltlakrits och fast jag som bekant inte gillar jämförelser smakar det läskigt likt de där klubborna med hälften hallon och hälften saltlakrits. Mm. Längtar efter varje shake :)
Idag blev det dessvärre ingen träning för jag känner mig lite halvrisig. Var dock tvungen att uthärda tre timmars vedstaplande, men det var ganska lågintensivt. Om jag mår bättre imorgon ska jag cykla till jobbet, vilket är 1,2 mil enkel resa. Hoppas, hoppas.

Inga kommentarer: