söndag 3 januari 2010

Hej alla träningsfantaster där ute!

Jag är just hemkommen från gymmet och sådär härligt träningshög. Idag tränade jag dels vad som den närmsta månaden kommer att ta upp stor del av min träningstid - cirkelträning. Jobbigt och fantastiskt på samma gång. Fick dessutom äntligen sträcka ut ryggen i en Balance och upplevde vad som måste varit Balance-high i benlåten. Maginficent med känslan av att benen orkade vad som helst, trots att de darrade värre än vad vissa löv sägs göra.

Well, nu ska jag hoppa in i duschen för snart är middagen som sambon förberett åt oss färdig.

Imorgon kommer jag berätta om hur det gick när jag sprang milen i högsta möjliga fart tidigare i veckan, samt lite om hur jag haft det och hur jag planerar att ha det. Vi hörs!

Och såhär kan det se ut om man börjar prata om Body Balance kl 04.00 på nyårsnatten. Ok att min balans är ganska grym i vanliga fall, men hur den kunde funka såhär bra efter champangen är ett mysterium...

8 kommentarer:

Träningsglädje sa...

ååååh, ser fram emot att höra vad du haft för dig och vad du kommer att ha för dig. :)

Erika sa...

Hej vännen! Kul att höra att du lever och verkar ha det bra!
Hoppas nyår var trevlig!

Får ses snart och prata mer!

Kram kram

Snorkkis sa...

Oj, vad vig du är. Får man mer kroppskontroll om man dricker mer skumpanj månne? Ska bli kul att läsa om din mil och dina planer!

Löpning & Livet sa...

en dag ska jag bli sådär vig och smidig!! (fast vem vet, kanske är jag också sån där med alkohol i kroppen?? har ju faktiskt aldrig testat! :)

Marina sa...

Att vara träningshög är bland det bästa :) Jag hoppas på att bli det snart. Ska ut på en löprunda :) Ha en fin måndag!

Lotta sa...

Rackarns vilken balans!! Imponerande!

Anonym sa...

Tack för din närvaro i söndags, å extra tack för YOUR SMILE när jag visst ville dubbla 1an.. :D vi killar är helt enkelt inte gjorde för å ha flera saker i huvudet samtidigt.. än mindre 4-5 releaser eller va de kan va man har igång nu... :D
/J

Susanna sa...

Sara - Roligt :)

Erika - Hej! Tack, hoppas att du har haft det lika bra du också! En tränings och fika date i nästa vecka kanske? Kram!

Snorkkis - Haha, ja jag är ganska vig, men man blir nog vigare när man är lite slirig och slappnar av mer också. Testa ;)

Andréa - Fast det är ju mycket genetiskt också, äntligen ett område som jag har mycket gratis på, haha.

Marina - Ja verkligen! Hoppas du fick en härlig tur!

Lotta - Ja jag vet inte riktigt hur jag lyckades :)

Jim - Ja det var väldigt roligt för när vi började med solhälsningarna kände jag att det var något som inte stämde men trodde vi var i fel takt eller något och sedan när du sa att du skulle springa och byta låt förstod jag hur det hängde ihop. Tyckte du skötte det på ett väldigt roligt sätt, som du märkte :)