söndag 27 januari 2008

Promenad i solskenet

Har just kommit tillbaka från en härlig promenad i det fina vädret. Solen skiner underbart klart här i Göteborg. Kan väl inte säga att det blev en speciellt rask promenad, lyckades nämligen få med mig pojkvännen, men det var en promenad som iaf var värmande för själen. Dessutom såg vi både hästar och Hummers, så vi blev nöjda båda två =)
55 minuter, 125 medel, 144 max

I eftermiddag väntar ett pass BodyPump, förhoppningsvis följt av lite intervallträning. Min kropp beter sig lite konstigt för tillfället, så det är svårt att avgöra i förväg hur mycket jag kommer att orka träna. Jag misstänker att jag är allergisk mot något, för jag har ont i magen nästan dagligen, är extremt trött hela dagarna, och efter vissa träningspass blir jag helt oproportionerligt trött, yr och darrig. Men, jag ska till doktorn imorgon och ta prover. Hoppas på att få svar på vad det är frågan om så snart som möjligt, för det är väldigt jobbigt och gå omkring och känna sig trött och svag hela tiden!

Hoppas att ni är ute och njuter av solen, ni som har lika vackert väder som jag!

1 kommentar:

lina sa...

Vi har också haft solsken idag & det är vi inte bortskämda med:) Jättehärligt! Hoppas du börjar må bättre, låter jobbigt!