måndag 28 januari 2008

Läkarbesök och stick i armen

Jag gillar inte att ta blodprov. Speciellt inte då de fyller flera provrör med blod. Fast jag vet att det inte är särskilt logiskt inbillar jag mig att jag blir lite svag och matt av den stora blodförlusten =) Så jag sitter där i stolen och känner mig matt och lite yr. Detta kan dock samvariera med att jag inte andas så mycket...



Nu är det i alla fall avklarat. Läkarbesöket och provtagningen. Läkarbesöket gick bra. Det verkade vara en väldigt kunnig läkare, och han startade upp en stor utredning på varför jag mår som jag gör. Det känns väldigt skönt. Hoppas att jag snart får reda på vad det är som händer med min kropp. Eller varför det händer snarare. Vad som händer vet jag ju, massa besvär med magen (trots gluten och laktosfri testkost), trötthet och oproportionerlig utmattning vid träning.


Nästa vecka bör jag få provsvar. Hoppas bara att de hittar något som är lätt att återgärda...

1 kommentar:

Em Löfgren sa...

ja usch för sprutor och blod... läskigt ju!!! Hoppas de hittar vad som är kuxet så du kan få må bättre!!