torsdag 31 januari 2008

Damn girl...


... som Justin skulle ha sagt. Det är inte bra att träna när kroppen inte är med på noterna. Det är inte kul heller. Det enda man kan fokusera på är att pulsen och kroppen inte riktigt känns som den ska. Dumma, envisa Susanna som tränar ändå. Till råga på allt är det snöstorm här, och jag fick stå ute och vänta på bussen i en kvart. Så om jag inte blir sjuk nu vore det konstigt.

Inatt ska jag försöka sova så mycket som möjligt, och imorgon ska jag vila, dricka massvis med grönt te, och dessutom återförenas med my darling - hoppas det gör att kroppen förlåter mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

oj, ja, vila om du känner dig krasslig! Hoppas du inte blir sjuk, det är så många bloggare som är sjuka nu - det räcker! =)

Anonym sa...

Å tack så mycket! :-)